Link do prezentacji znajdziecie TUTAJ
Po prezentacji poruszamy się za pomocą myszki/ kliknięć. Znajdują się tam 2 zadania/ 2 rundy.
1- Wybierz odpowiednią temperaturę
2-Wybierz odpowiedni termometr
Uczniowie, którzy świetnie radzą sobie już z określaniem pogody i dopasowaniem etykiet obrazkowych, podjęli wyzwanie i zmierzyli się z termometrem. Odczytywanie temperatury jest dość skomplikowaną czynnością, zwłaszcza dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, dlatego stworzyłam więcej ćwiczeń i kart pracy, które miały za zadanie nas przez ten proces przeprowadzić.
Stworzyliśmy własne termometry, które laminowaliśmy, tak aby były wielokrotnego użytku. Za pomocą koła fortuny losowaliśmy temperaturę i pisakiem sucho ściernym zaznaczaliśmy.
Wzór termometru do laminowania znajdziesz TUTAJ
Link do narzędzia które umożliwi nam stworzenie własnego koła fortuny znajdziesz TUTAJ
Karty pracy, które pomagały nam utrwalić wiedzę:
Praca z kolegą: TUTAJ
Proces nauki tej skomplikowanej czynności okazał się dużym wyzwaniem dla moich uczniów, ale dzięki ciekawym pomocom, sprostaliśmy zadaniu. Polecam zainstalować w klasie termometr za oknem i codziennie doskonalić nową umiejętność.
Powodzenia:)
Komentarze
Prześlij komentarz